Procesi
Razvoj i konstrukcija
Osnovni zadatak procesa je dizajn i konstrukcija novih proizvoda i procesa. Proces počinje ulaznim zahtjevima kupaca, počevši sa izgledom proizvoda, pa nadalje sa svim zahtjevima kupaca koji su vezani za tehničke karakteristike i zakonske regulative.
Prema ulaznim podacima kupaca izrađuju se vremenski planovi za realizaciju projekta, te se prate svi proizvodni procesi do početka serijske proizvodnje.
U procesu se koriste najnoviji programi za konstrukciju kotača, kao i za izvođenje simulacija i ispitivanje performansi dizajna.
Izrada i popravka alata
Proces izrade alata (kalupa) za lijevanje, u kojem se koristi visokotehnološki strojevi, uključuje primjenu CNC glodalica i tokarilica za preciznu obradu materijala, omogućujući visoki stupanj automatizacije i točnosti. Uz to, visokokvalificirano osoblje koje koristi najnovije programe dodatno doprinosi preciznosti i inovativnosti u cijelom procesu, čineći proizvodnju još učinkovitijom i prilagodljivijom potrebama tržišta.
U cilju dobivanja što kvalitetnijeg proizvoda, potrebno je redovno održavati alate za lijevanje. U slučaju kada alati uslijed istrošenosti dovedu do narušavanja određenih mjera ili dovedu do pojave neželjenih efekata, tada nastaje potreba za popravkom alata.
Korištenje uređaja za kontrolu izrađenih segmenata kao što su 3D skener, osigurava visoku kvalitetu i usklađenost sa specifikacijama.
Lijevanje
Osnovni zadatak procesa je osigurati pravovremenu realizaciju planirane proizvodnje uz zahtijevanu kvalitetu i minimalne troškove proizvodnje. Za nesmetanu proizvodnju bitan faktor predstavlja proces topljenja legure kao i sama priprema legure. Lijevanje se odvija na strojevima za lijevanje, tehnologijom niskotlačnog lijevanja.
Strojna obrada
Cilj procesa je osigurati pravovremenu realizaciju proizvodnje imajući u vidu da se zadovolji zahtijevana kvaliteta proizvoda uz minimalne troškove proizvodnje.
Proces proizvodnje u strojnoj obradi odvija se unutar automatiziranih robotskih ćelija na CNC strojevima sa pripadajućom opremom.
Ručna finalna obrada i završna kontrola proizvoda
Cilj procesa ručne finalne obrade je osiguravanje da na kotačima nema nedostataka u kvaliteti te da se završnom obradom uklone sve nepravilnosti prije procesa lakiranja.
Lakirnica
Proces lakiranja predstavlja postupak nanošenja organskih boja na bazi polimera na površinu aluminijskih kotača kako bi se formirale prevlake (premazi) u svrhu ispunjavanja odgovarajućih zahtjeva tj. da bi se kotač zaštitio od trošenja korozijom, te da bi se postigla zadovoljavajuća dekorativna svojstva i osiguralo jamstvo od 5 godina.
Skladištenje i otprema
Proces otpreme obuhvaća zaprimanje zapakiranih gotovih proizvoda iz lakirnice.
Cilj procesa je osigurati propisano pakiranje i skladištenje gotovih proizvoda, te pravovremenu i kvalitetnu opskrbu kupaca gotovim proizvodima.
Osnovne aktivnosti procesa su: zaprimanje narudžbi od kupaca, otvaranja radnih naloga za izradu proizvoda, definiranje postupaka pakiranja i skladištenja, definiranje identifikacije proizvoda u tijeku skladištenja i transporta, te upravljanje skladištima i zalihama.
Upravljanje kvalitetom
Osnova procesa je QA i QC, te kontrola procesa, proizvoda i mjernih instrumenata, a sve u cilju osiguranja i postizanja zahtijevane kvalitete proizvoda, povećanja zadovoljstva kupca, smanjenja škarta kao i upravljanje reklamacijama kupaca i nesukladnim proizvodima. U tom cilju su propisani i izrađeni planovi monitoringa, koji se koriste po principima korektivnog i preventivnog djelovanja i u tim planovima su definirane i propisane jasne odgovornosti i ovlaštenja kao i obim i učestalost monitoringa.
Upravljanje okolišem
Sustav upravljanja okolišem u poduzeću je uspostavljen dokumentiran i primijenjen u skladu sa referentnom normom ISO 14001.
Cilj ovog sustava je definiran pod motom “proizvoditi kvalitetu u zdravom okruženju“.
Briga o okolišu jest zadaća svih uposlenika, jer u našem društvu ne postoji radno mjesto na koje očuvanje okoliša i utrošak prirodnih resursa nema utjecaja. Osnovu ovog procesa predstavljaju planiranje i izvođenje potrebnih monitoringa upravljanja okolišem radi osiguranja usklađenosti sustava sa zahtijevanim propisima iz orme.
Održavanje proizvodne opreme i postrojenja
Proces obuhvaća aktivnosti održavanja radne opreme, postrojenja i alata. U procesu postoji prediktivno, preventivno i korektivno održavanje.
Osnovni cilj procesa je osiguranje ispravnosti i pouzdanosti opreme i postrojenja.
Upravljanje informacijskim tehnologijama
Cilj IT procesa je osigurati kvalitetnu i nesmetanu uslugu u izvođenju IT servisa poduzeća što uključuje e-mail komunikaciju, VoIP komunikaciju, raspodjelu mrežnih resursa između korisnika i strojne opreme.
IT administratori imaju obavezu da vrše monitoring rada svih uređaja na internoj LAN mreži te da djeluju preventivno na nastanke mogućih kvarova, da pravovremeno osiguraju dizajn i specifikaciju opreme za potrebna proširenja.
Proces osigurava odgovarajuće obuke za korištenje nove opreme i aplikacija.
Nabava
Cilj ovog procesa je razvoj baze dobavljača i osiguranje pravovremenih i kvalitetnih dostava sirovina, repromaterijala, ambalaže, strojeva, alata, rezervnih dijelova i potrošnog materijala.
U tom cilju proces izvodi postupke izbora, ocjenjivanja i razvoja dobavljača prema zahtjevima standarda koji vrijede na području sustava upravljanja kvalitetom i upravljanja okolišem, te postupke naručivanja materijala. Redovitim praćenjem rezultata dobavljača omogućeno je pravovremeno reagiranje na potencijalne probleme.
Ljudski resursi
Cilj procesa je pobrinuti se da u svakom trenutku odgovarajući broj zaposlenih s odgovarajućim kvalifikacijama, znanjima i vještinama bude raspoređen na sva radna mjesta poduzeća.
Briga o najvažnijem resursu kompanije – ljudima.
Glavne aktivnosti su planiranje i budžetiranje radnih mjesta i broja zaposlenika, analiza i izrada opisa poslova, regrutacija, selekcija i zapošljavanje, uvođenje u posao, razvoj i edukacija zaposlenika, osiguravanje i praćenje radne uspješnosti zaposlenika, motiviranje i nagrađivanje zaposlenika, razvoj organizacijske klime i kulture, plaće i beneficije, te radno pravo i radni odnosi.